Coraz więcej osób przenosi swoją działalność do Internetu. Sklep internetowy daje znacznie większe korzyści niż sklep stacjonarny. Mając sklep internetowy, należy pamiętać o pozycjonowaniu strony i marketingu internetowym. Czym jest pozycjonowanie? Czy marketing internetowy jest drogi?
Co to jest marketing internetowy?
Reklama jest dźwignią handlu. Bez reklamy ciężko jest dotrzeć do klientów. Marketing internetowy jest szerokim pojęciem, które obejmuje kilka zagadnień. Przede wszystkim marketing internetowy obejmuje reklamę Google oraz pozycjonowanie strony.
E-marketing zajmuje się szeroko pojętą promocją w Internecie. Każdy, kto oferuje swoje usługi poprzez Internet, sprzedaje towar lub chce wypromować swoją markę, powinien skorzystać z usług profesjonalnej firmy zajmującej się e-marketingiem.
Pozycjonowanie stron – na czym polega?
Każdy posiadacz strony internetowej powinien ją pozycjonować. Pozycjonowanie oznacza osiągnięcie wyższej pozycji w wyszukiwarce. Żeby dotrzeć do większej ilości klientów, należy wyświetlać się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.
Firmy zajmujące się marketingiem internetowym prowadzą działania, które mają na względzie podniesienie pozycji strony. Im wyżej, tym więcej osób wejdzie na stronę. Im więcej osób wejdzie na stronę, tym więcej klientów można pozyskać. Badania wskazują, że najczęściej osoby odwiedzają pierwszych pięć stron w wyszukiwarce, szukając konkretnej usługi lub konkretnego produktu.
Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?
Ceny marketingu internetowego są zależne od kilku czynników. Przede wszystkim każda firma ma swój cennik. Cena zależna jest od rodzaju strony oraz produktu, czy usługi, które są oferowane. Na cenę wpływa także to, czy chcemy promować się na terenie całej Polski, a może jedynie w danym regionie.
E-marketing obejmuje nie tylko pozycjonowanie, ale także stworzenie wizytówki Google, reklamy czy pomoc w tworzeniu strony, która będzie przyjazna wyszukiwarce. Jest wiele czynników, które wpływają na wyświetlanie strony, dlatego warto zaufać profesjonalistom. Ceny pozycjonowania są różne. Wahają się one od kilkuset złotych miesięcznie do nawet kilku tysięcy. Jedno jest pewne – koszty e-marketingu na pewno szybko się zwrócą w postaci wysokich zysków.